Monday, August 11, 2008

PROTOKOL CENDIAKAWAN ZIONIS YAHUDI


Bismillahi ar-Rahman ar-Rahim, alhamdulillah, syukur hanya kehadrat Allah SWT agar dikurniakan petunjuk kepada kita semua, jalan yang lurus, menjauhkan yang bathil dan menyalakan yang haq dalam segala urusan. InsyaAllah biiznillahi wa rahmatillah...Wallahu Musta'an.

Ini adalah satu lagi nota tambahan buat kalian mungkin sedikit sebanyak dapat membantu. Ia juga merupakan 'nota tambahan' bagi entry yang lepas (Semuanya Adalah Yahudi Belaka & isytihar Kitab Talmud Yahudi)


CONTOH KERATAN DARI PROTOKOL CENDIAKAWAN ZIONIS YAHUDI “ILLUMINATI
Mempertahankan ketua syaitan Lucifer merencanakan komplot jahat untuk menguasai dunia dengan pelbagai cara.


PROTOKOL NO.5
Melalui semua ini kita semua akan melemahkan orang GOYIM sehingga mereka terpaksa memberikan kepada kita kuasa antarabangsa, yang melalui kuasa tersebut akan membolehkan kita tanpa sebarang keganasan secara beransur-ansur dapat menyerap semua kuasa Negara di dunia dan membentuk sebuah Kerajaan Unggul.


PROTOKOL NO.9
Kita telah pun campur tangan di dalam Pentadiran Undang-undang, Pengendalian pilihanraya, Media massa, Kebebasan individu, terutama dalam Pendidikan dan Latihan sebagai batu asas untuk suatu kewujudan yang bebas.

PROTOKOL NO.17
Amalan pembelaan di dalam bidang guaman melahirkan manusi ayang tidak berhati perut, kejam, sentiasa mendesak, tidak berprinsip, yang mana mereka ini akan mengambil pendirian untuk tidak dipengaruhi perasaan dari segi perundangannya. Mereka mempunyai tabiat yang berakar umbi untuk merujuk kepada semua perkara berdasarkan nilainya untuk pembelaan, bukan kesan keputusannya kepada kebajikan orang ramai. Mereka biasanya tidak menolak untk membela sesiapapun, mencuba sedaya upaya untuk membebaskan tertuduh tanpa mengira akibatnya, mencari-cari kesalahan setiap persolan remeh tentang jurisprudens dan oleh yang demikian itu menyebabkan kepincangan di dalam system keadilan.

PROTOKOL NO.12
Tiada satupun pengumuman yang akan sampai kepada orang ramai tanpa kawalan dari kita. Malah sekarang inipun, keadaan ini telah dapat dicapai oleh kita. Ini disebabkan semua berita diterima oleh ahanya beberap agensi berita, yang man aagensi-agensi tersebutlah yang dijadikan sumber untuk mendapatkan berita oleh seluruh pelusuk dunia. Agensi-agensi ini kemudiannya akan menjadi milik kita sepenuhnya dan akan memberikan publisiti kepada perkara-perkara yang ditentukan oleh kita.

PROTOKOL NO.3
Kebencian ini akan menjadi semakin parah diakibatkan oleh krisis ekonomi yang akan menghentikan aktiviti di bursa-bursa saham dan menyebabkan perindustrian terhenti. Melalui semua kaedah-kaedah sulit yang dapat kita lakukan, dan dengan bantuan emas, yang kesemuanya di dalam tangan kita, kita akan mewujudkan suatu krisis ekonomi sejagat yang akan menyebabkan berlakunya rusuhan di seluruh Negara Eropah secara serentak. Disebabkan kejahilan mereka, dengan senang hatinya, perusuh-perusuh ini akan menumpahkan darah orang yang mereka irihatikan sejak kecil lagi dan dengan itu mereka dapat merampas harta kekayaan orang tersebut.


PROTOKOL NO.1
KEBEBASAN POLITIK?? DEMOKRASI?? LIBERALISME??
Kebebasan politik merupakan suatu idea tetapi bukan satu fakta. Seseorang mestilah tahu menggunakan idea ini, bila mana diperlukan sebagai umpan untuk menarik ramai orang kepad suatu pihak dengan menghancurkan pihak yang lain, iaitu pihak berkuasa. Tugas ini menjadi lebih mudah jika pihak lawan sendiri telah terpengaruh dengan idea kebebasan yang dipanggil liberalisme, dan demia satu idea, pemerintah sanggup menyerahkan sebahagian kuasanya. Disinilah terserlahnya kejayaan teori kita; pengurangan kuasa memerintah melalui kerajaan akan berlaku serta-merta, oleh undnag-undang kehidupan, diburu dan dikumpul oleh suatu kuasa baru, kerana sesebuah Negara yang tiada pedoman tidak boleh wujud tanpa bantuan walaupun hanya untuk sehari, dan hanya penguasa baru sahajalah yang layak berada di tempat orang yang terdahulu yang telah dilemahkan oleh liberalisme.

PROTOKOL NO.13
Agar orang ramai itu sendiri tidak dapat mengagak apa yang sebenarnya diberikan kepada mereka, kita akan terus mengalih perhatian mereka daripadanya dengan hiburan-hiburan, permainan-permainan, hobi-hobi, keghairahan, istana-istana rakyat… Tidak lama kemudian, di akhbar kita akan mula menganjurkan peraduan-peraduan di dalam bidang kesenian, kesukanan dan yang sepertinya; minat di dalam perkara-perkara ini akan dapat mengalihkan perhatian mereka daripada persoalan yang mungkin memaksa kita untuk menyanggahnya.



-nur el-huda, 28 Mac 2008, Jumaat,
Cheras, Kuala Lumpur-

0 comments: