Tuesday, October 02, 2007

29 sept -Hari Lahir saya (^o^)"



29 Sept adalah hari Lahir saya. Jatuh pada hari Sabtu. Nampaknya umur saya dah semakin banyak. Alhamdulillah, saya dapat celebrate-nya ketika cuti ini, dengan kehadiran family disekeliling.

Yang benarnya, saya tak berapa hiraukan sangat samada ia diraikan atau tidak, samada ada hadiah atau tidak, bagi saya ia tetap sama. Yang bezanya adalah dalam diri kita sebenarnya. Tetapi tak sangka family saya senyap2 mengajak saudara-mara datang berbuka bersama2. Patutlah mak saya sibuk benar dari pagi dah bising di dapur. Malam tu, ayah saya baca doa utk kebaikan saya, insyaAllah. Rumah jadi riuh-rendah dengan kehadiran saudara-mara, anak buah, sepupu. Saya rasa terhibur dengan kehadiran mereka semua :)

Terima mak, ayah kerana sabar membesarkan saya sehingga sekarang dan curahan kasih sayang kalian selama ini. Jika dihitung jasa kalian, mana mungkin saya dapat membalasnya. Ia tidak terhingga.

Kawan2 saya kata tarikh ni penuh rahmat kerana ia bersamaan dengan tarikh penurunan al-Quran (Nuzul Quran). MasyaAllah, mcm mn saya boleh tak perasankannya. Terima kasih atas ingatan dan wish2 kalian semua samada secara langsung @ by email @ by sms. La'allallahu barakallahulakum.

Semoga peningkatan umur saya kali ini lebih baik dan berjaya dari yang lepas2, tak kiralah apa jua yg saya buat. Dan doa kedua orang tua saya. Itu lebih bermakna dan menjamin kehidupan dunia dan akhirat.
Saya sukakan wish card di atas. Kelakar katak2 tu nyanyi, lagi. Terhibur.

0 comments: