Friday, December 29, 2006

Selamat Datang dan Selamat Pergi

Tirai tahun 2006 tidak lama lagi bakal berlabuh. Bagi aku, 2006 merakamkan banyak peristiwa suka dan duka antara aku dan kehidupan. Ada beberapa peristiwa yang aku cukup terkesan dan sukar untuk aku lupakan. Betul, tamparan dari dua peristiwa itu aku rasa cukup bagi aku untuk berfikir sehabis baik, muhasabah balik dan buat peringatan buat aku pada masa akan datang. InsyaAllah akan aku jadikan sempadan. Tahun ini juga, ramai penglibatan orang-orang baru yang turut datang mewarnai. Kehadiran kalian sememangnya telah ditetapkan Allah buat yang terbaik untuk diriku. Selamat tinggal 2006, semoga cahaya tahun 2007 akan lebih bersinar dalam perjalanan mencapai redha Ilahi sebagai insan yang lebih tabah, berjaya di dunia dan akhirat. InsyaAllah. Amin.

0 comments: